Onze ploeg trapt de verkiezingscampagne op gang

Op 1 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Op 1 mei, dag van de arbeid trapt N-VA Buggenhout haar verkiezingscampagne op gang. Op 1 mei verschenen onze speerpunten in het straatbeeld in de vorm van grote spandoeken. Elke banner is gekoppeld aan verkiezingsboodschappen die u terugvindt op de facebookpagina in de vorm van korte filmpjes. En hier vindt u in primeur meer informatie terug over de 23 N-VA-kandidaten en het veelbelovende verkiezingsprogramma van de partij. “N-VA Buggenhout is klaar met de voorbereidingen van wat een succesvolle verkiezingscampagne zal worden. De sympathie voor N-VA groeit sterk in onze bosgemeente, dat blijkt ook uit de sterke figuren die we gevonden hebben voor op onze lijst” – zegt voorzitter Ward Vranken.

Veel nieuwe gezichten

N-VA maakt van deze aftrap gebruik om haar volledige lijst voor te stellen. Zo wordt lijsttrekker en kandidaat-burgemeester Wim Mommaers geflankeerd door Kristine De Saeger en schepen Jan Jacobs op plaats twee en drie. Verder zien we voornamelijk veel nieuwe gezichten op de N-VA lijst. De meest opvallende figuren daarbij zijn NCD-gemeenteraadslid Sylva Bogaerts op plaats 4 en de 22-jarige Jael De Nil uit Opdorp op plaats 5.

Verder vindt u op de lijst ook heel wat jonge kandidaten: Ward Vranken, Karen Lauwers, Jonas De Smedt, Liesa Van Eeckhoorn, Steven Goossens en Steven De Backer.

Daarnaast krijgt de partij met Carine Minnoye en Herman Meganck enkele zelfstandigen op de lijst. Els Cools, Isabel De Decker, Tina D'Heer en Tamara Bogaerts zorgen dan weer voor de nodige vrouwelijke inbreng.

De vele nieuwe en jonge gezichten worden ondersteund door enkele ervaringsdeskundigen waaronder Ginette Van Der Plas, Jef Verhaegen, Maria Bieseman, Dirk Mortier en last but not least gemeenteraadsvoorzitter Jean-Pierre Willems die de lijst duwt.

N-VA Buggenhout kan bogen op heel wat realisaties en stak veel werk in haar nieuwe programma. Met dit programma en 23 enthousiaste kandidaten achter ons, zetten we met N-VA Buggenhout de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen in. Zie foto's

Op maandag 30 april werd onze ledenlijst goedgekeurd op de ledenvergadering. Op dinsdag 1 mei bespraken we ons verkiezingsprogramma in de voormiddag. Daarna maakten we onze verkiezingsfoto's en gingen we eens lekker eten met de bijna voltallige groep.